miercuri, 14 aprilie 2010

Trădări fără număr la PNL Hunedoara


Fostul prim-solist al Primăriei Deva, retrogradat la statutul de „cel mai tare gurist din parcarea goală”, va avea timp să se ocupe mai mult de cariera artistică, dacă tot a fost tras pe linie moartă în cariera politică. Surse din apropierea rapsodului susţin că acesta va scoate un nou single, de fapt un remix după celebra melodie „Tinereţea mi s-a dus cu anii”, interpretată de această dată solo deoarece şoferul a rămas angajatul Primăriei.
Când eşti vice la putere,
Te munceşti să-ţi faci avere,
Dar acum când eşti schimbat
Vezi că Moloţ te-a lucrat.

Influenţa mi s-a dus cu banii,
Primărie amară ca o bere,
Doamne spune-mi de ce pierd eu anii,
Dacă nu mai am funcţii, putere.

De-aş putea s-adun în braţe,
Liberalii necajiţi,
Le-aş da bani, le-aş da povaţă,
Pe Moloţ să-l ocoliţi.

Influenţa mi s-a dus cu banii,
Primărie amară ca o bere,
Doamne spune-mi de ce pierd eu anii,
Dacă nu mai am funcţii, putere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu