joi, 4 martie 2010

Programul „Rabla” provoacă scandal în municipiul Hunedoara

Dornici să scape de vechituri, peste o sută de oameni s-au înghesuit, ieri dimineaţă, la centrul de colectare a maşinilor vechi, din municipiul Hunedoara. Aceştia au protestat pentru că nu mai primeau tichete. Asta nu din vina reprezentanţilor centrului, ci pentru că pur şi simplu au fost epuizate.

Oamenii erau supăraţi pentru că au venit din alte părţi ale judeţului, au plătit platforme pentru transportul rablelor până la centru. „Am venit cu maşina de trei zile şi de atunci stăm şi aşteptăm. Ni s-au promis bonuri valorice pentru ridicarea maşinilor Logan. Maşina mea a ajuns în Orăştie, e plătită, sunt toate actele în regulă şi acum domnii de la centru de colectare ne spun că nu se dau tichete pentru că nu aprobă Bucureştiul”, a declarat unul dintre cei înscrişi în programul „Rabla”. „Nu ştim ce să facem în situaţia asta. Am plătit să aducem maşinile aici şi acum nu mai primim tichetele. Nu ştim ce vom face”, declara un alt păgubit.

Lucrurile au
înţepenit la Guvern

Reprezentanţii centrului de colectare spun că nu au primit tichete de la Ministerul Mediului. „Eu le-am explicat celor care au venit să-şi predea maşinile că nu am reuşit să ridic tichete de la Bucureşti şi să caute alt colector care are tichete. De la începutul campaniei de colectare, am
primit doar o sută de tichete”, a declarat administratorul centrului de colectare, Adrian Filer.
Se pare că situaţia este fel în fiecare centru de colectare din judeţ. Potrivit administratorului, Adrian Filer, cei care doresc să-şi vândă maşinile la fier vechi pot încerca şi prin alte judeţe, poate vor avea mai mult noroc.

Un vaucher valorează 3.800 de lei, iar o persoana poate obţine maxim 3 tichete. In judeţul Hunedoara sunt 2 centre de colectare a rablelor, însă niciunul dintre ele nu mai are vauchere. Anul trecut, 1.000 de maşini sau predat în cadrul programului „Rabla”.

Andreea Lazăr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu