joi, 1 aprilie 2010

Scriitorul Radu Igna a fost premiat de Consiliul Judeţean


Profesorul Rudi Igna, cunoscut sub numele de autor „Radu Igna”, a primit ieri din partea Consiliului Judeţean „Diploma de Excelenţă” pentru activitatea sa literară, precum şi un premiu de 1.000 de lei. Scriitorul Radu Igna s-a născut în comuna Zam, şi-a făcut debutul literar în 1986 în revista Orizont. În anul 2003 a fost primit în Uniunea Scriitorilor din România Filiala Sibiu, iar în 2004 a primit Premiul Uniunii Scriitorilor din România, Filiala Sibiu. În 2009 a primit Premiul Omnia al Uniunii Scriitorilor din România, Filiala Alba – Hunedoara, al cărui membru este în prezent. De-a lungul timpului Radu Igna a publicat mai multe cărţi, cele mai recente dintre acestea fiind: „Armonia snack-bar” (2000), „Vâltoarea” (2001),
„Cultură şi civilizaţie suedeză” (2002), „Nimic deosebit pe timpul serviciului meu” (2003), „Condamnat” (2007), „Vocaţia culturală a Haţegului” (2009). „Sunt onorat de acest gest de gratitudine din partea dumneavoastră. Cu atât mai mult mă bucură faptul că diploma mi-a fost înmânată de un dascăl, eu la rândul meu fiind un cadru didactic. Acest moment de preţuire dovedeşte că în aceste timpuri scriitorii încă mai sunt apreciaţi. Vă mulţumesc pentru sprijinul pe care mi l-aţi acordat în publicarea ultimei mele cărţi şi vă urez un Paşte fericit!”, a spus Radu Igna.
Irina Năstase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu