joi, 11 martie 2010

CJPC Hunedoara îi apără pe patroni de reclamanţi

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Hunedoara protejază pe oricine, numai de consumatori nu prea are grijă. Cel mai recent exemplu în susţinerea celor de mai sus ne-a sosit, ieri, la redacţie. Din declaraţiile consumatorului nemulţumit şi din modul în care a fost soluţionată petiţia sa reiese că - mai degrabă - comisarii CJPC Hunedoara îi protejază pe patronii neserioşi de reclamanţi.

Povestea reclamaţiei depuse de un devean la CJPC Hunedoara începe la sfârşitul lunii ianuarie a acestui an. Atunci omul a reclamat faptul că la Patinoarul din Deva nu există personal care să asigure paza şi ordinea. Deveanul fusese, într-un sfârşit de săptămână, cu fetiţa sa în vârstă de 4 ani, la Patinoar. Toată „distracţia” a durat mai puţin de jumătate de oră pentru că fetiţa, traumatizată, a cerut plângând să fie scoasă de pe gheaţă. Din cauza unor şmecheraşi de cartier care se distrau pe seama celor lipsiţi de apărare, fetiţa a fost trântită şi călcată în picioare de ceata de huligani. Câteva minute mai târziu, tatăl fetei a reclamat incidentul singurului angajat al patinoarului, omul cu biletele. Angajatul a recunoscut că e depăşit de situaţie şi că nu poate, singur fiind, să asigure ordinea pe patinoar, în special în zilele aglomerate de la sfârşit de săptămână. Omul le-a recomandă clienţilor să revină cu copilul în zilele liniştite din timpul săptămânii. Povestea a ajuns la redacţia noastră. Din discuţiile cu alţi deveni am aflat că acest caz nu a fost o întâmplare singulară şi nefericită. Mai mult, viceprimarul Florin Oancea spunea la vremea aceea că incidentele de acolo sunt regretabile şi că asocierea cu firma care administrează patinoarul a fost o greşală. Doar dacă patinoarul va fi preluat de municipalitate, el va fi cu adevărat al devenilor, mai spunea Oancea.

Patronii cu bani au întotdeauna dreptate

Deveanul, revoltat de ceea ce s-a întâmplat la pationar, a depus o sesizare la CJPC Hunedoara. Petiţia a fost înregistrată cu numărul de ordine 210/ 27.01.2010. Ieri, a primit prin poştă răspunsul la sesizarea făcută. După o lună şi jumătate de „investigaţii” la patinoar, Romeo Cărmăzan (foto), şeful CJCP Hunedoara îi transmite petentului că bate câmpii şi că la patinoar toate sunt în bună rânduială. „La data deschiderii patinoarului a fost verificat modul de respectare a prevederilor legale privind protecţia consumatorului privind activitatea desfăşurată. În urma reclamaţiei dvs. s-a făcut o nouă verificare constatându-se că la patinoar există personal al societăţii care supraveghează ordinea şi liniştea în timpul programului.”, se arată în comunicatul semnat de Cărmăzan. În felul acesta şeful CJPC Hunedoara a bifat încă o rezolvare istorică la problemele reclamate de consumatori. Patronul cu bani şi cu relaţii la înaltele porţi ale urbei a avut şi de această dată dreptate. Pe parcursul zilei de ieri am încercat fără succes să obţinem mai multe detalii despre „verificările” făcute de „arnăuţii” aflaţi în solda CJPC Hunedoara, însă Romeo Cărmăzan a fost de negăsit.

Marcel Bot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu