luni, 26 aprilie 2010

Problemele devenilor vor fi rezolvate prin corespondenţă

Cetăţenii care doresc să se adreseze pentru orice problemă, reclamaţie sau sugestie,autorităţilor locale din Deva o vor putea face prin intermediul cutiilor poştale specialamenajate. Autorităţile locale au instalat încă de ieri în toate cartierele municipiului cât şi în zonele aflate la periferie, cutii poştale prin intermediul cărora cetăţenii îşi pot expune probleme fără a mai pierde timp pe la uşile Primăriei. Cutiile poştale instalate în cartierele Devei şi în Sântuhalm, Bârcea şi Cristur pot fi recunoscute uşor, deosebindu-se de cele ale Poştei Române atât prin culoare, cât şi prin emblemă. Ele sunt de culoare galbenă şi poartă însemnul Primăriei Deva. Investiţia făcută de Primăria Deva este minimă, din bugetul local fiind alocată suma de 10.000 de lei, iar numărul total de cutii poştale amplasate se ridică la 25. Devenii care au sugestii, propuneri şi reclamaţii se pot adresa autorităţilor locale prin acest sistem de corespondenţă. Petiţiile vor fi colectate de două ori pe săptămână de către un angajat al biroului de Relaţii cu Publicul. De asemenea, cererile depuse în cutiile poştale vor fi preluate de angajaţii Primăriei şi vor primii număr de înregistrare. Totodată devenii vor primii răspuns la probleme pentru care s-au adresat tot prin intermediul sistemului de corespondenţă, în cazul în care specifică adresa sau numărul de telefon la care pot fi contactaţi. „Am decis să instalăm aceste cutii poştale pentru a uşura soluţionarea problemelor locuitorilor din Deva. Persoanele care au un program de muncă prelungit, persoanele care nu se pot deplasa, bătrânii şi persoanele cu handicap vor putea menţine un contact deschis cu noi prin intermediul acestor urne. Totodată este un mare pas înainte pentru o mai bună cunoaştere a problemelor devenilor”, a menţionat Cosmin Costa, viceprimarul municipiului Deva.
 
Irina Năstase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu